28 Şubat 2014 Cuma

Mta Hileleri


Merhaba arkadaşlar. Multi Theft Auto San Andreas oynamanızı kolaylaştıracak bir kaç tane kodu sizinle paylaşmak istedim. Bu kod'lar bazı server'larda işe yaramaktadır.İşte o kodlar:



/me (renkli yazarsınız)
/ap 0 (görünmez olursunuz)
/ap 999 (görünmezlikten çıkarsınız)
/sw 0 (havayı değiştirirsiniz)
/bind k ss 0 (canınız azaldığında k'ye basın FULL'leniyor KALICI BİR ÖZELLİKTİR)
/bind flip m (m'ye bastığınızda aracınız ters dönmüşse düzeltir)
/bind repair j (j ye bastığınızda aracınız hasar aldığında onu tamir eder)
/water (aracınız artık suda yüzer tekrar hileyi yazarsanız karada sürersiniz)
/fly (arabanız uçar tekrar yazınca aracınız uçmaz)
/votekick....... (o ..... bir kişinin ismini ....... yerine yazın sonra enter'a basın atma oylaması başlar)
/fp ARBAYI İÇERDEN SÜRME KODU
/0 admin basenin kapısını açar
/sfgarage (los fierodaki garajın kapısını açar)
/sp minigun (minigun verir)
/laser (2 kez yazıldığında lazer verir)
/sv rhino (tank verir)
/motor (yazınca arabadayken motoru durdurur ve araba hiç gitmez tekrar yazılırsa gider)
/loadattach (yazınca hava düzelir)
/setstyle 4 (değişik dövüş stili)
/setstyle 5 (değişik dövüş stili)
/setstyle 6 (değişik dövüş stili)
/setstyle 7 (değişik dövüş stili)
/setstyle 12 (değişik dövüş stili)
/speed 3 (adamınız hızlı gider)

Daha fazla hile için buraya tıklayın.

UMARIM İŞİNİZE YARAR :)

58 yorum:

  1. nereye yazıcaz bunları

    YanıtlaSil
  2. Beyler nereye yazcaz bunları bilgisi olan söleyebilirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. t ye bas kardeş konuşma yerine aynen yaz olur

      Sil
  3. Çok kolay kullanma ilk önce t tuşuna basıp mesaj yazma kısmını açın sonra istediğiniz kodu baş8nda mutlaka / işareti olacak şekilde yazın ve entere basın örneğin
    /me

    YanıtlaSil
  4. Çok kolay kullanma ilk önce t tuşuna basıp mesaj yazma kısmını açın sonra istediğiniz kodu baş8nda mutlaka / işareti olacak şekilde yazın ve entere basın örneğin
    /me

    YanıtlaSil
  5. fly yaziyorum araba ucmuyor

    YanıtlaSil
  6. mta sanda nasıl araba kilitlenir

    YanıtlaSil
  7. araba kilitlemek için t ye basıp oraya şunu yazın /lock arabanın kilidini kaldırabilmek için ise /unlock yazınız

    YanıtlaSil
  8. abi sp minigun de /wp minigun olcak /cv rhino - tank olcak oda

    YanıtlaSil
  9. /me yazıyorum da ne olacak ki renkli falan yazmıyor /me - yazıp mta renk koflarından mı yazcaz?

    YanıtlaSil
  10. /me yazıyorum da ne olacak ki renkli falan yazmıyor /me - yazıp mta renk koflarından mı yazcaz?

    YanıtlaSil
  11. yalansa olunu sikim 1 saat yoxladim çalismadiki çalismadi

    YanıtlaSil
  12. yalansa olunu sikim 1 saat yoxladim çalismadiki çalismadi

    YanıtlaSil
  13. Hep hilecisiniz amina koyim

    YanıtlaSil
  14. Emeğe saygı adam yine vermiş bende oluyor.... eyvallah kardes eline sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Emeğe saygı adam yine vermiş bende oluyor.... eyvallah kardes eline sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Bisey sorcam arkadasimla mta zombi oynuyoz ama orada dogan zombiler hep bana geliyor arkadasimin ortasindan geciyor ben kosuyorum arkamda kopek surusu gibi oldular bunun cozumu nedir?

    YanıtlaSil
  17. Bisey sorcam arkadasimla mta zombi oynuyoz ama orada dogan zombiler hep bana geliyor arkadasimin ortasindan geciyor ben kosuyorum arkamda kopek surusu gibi oldular bunun cozumu nedir?

    YanıtlaSil
  18. nasıl kaldırıcaz bu hileleri serverda

    YanıtlaSil
  19. mta san andreas hileleri (yeni hıleler
    ekledım)
    /me (renkli yazarsınız)
    /ap 0 (görünmez olursunuz)
    /ap 999 (görünmezlikten cıkarınız
    ... /sw 0 (havayı deiştirirsiniz
    /bind k ss 0 (canınız azaldıgında k ye
    basın FULL leniyor KALICI BİR
    ÖZELLİKTİR)
    /bind flip m (m ye bastınızda aracaınız
    ters dönmusse düzeltir)
    /bind repair j (j ye bastınızda aracınız
    hasar aldığında onu tamir eder)
    /water (aracınız artık suda yüzer tekrar
    hileyi yazarsınız karada süeresiniz)
    /fly (arabanız ucar bida yaıznca aracınız
    ucmaz)
    /votekick....... (o ..... bir kişinin
    ismini ....... yerine yazın sonra entere
    basın atma oylamasa başlar)
    /fp ARBAYI İÇERDEN SÜRME KODU
    /0 admin basenin kapısını açar
    /sfgarage los fierodaki garajın kapısını
    açar
    /sp minigun minigun verir
    /laser 2 kez yazıldığında lazer veriri
    /sv rhino tank verir
    /motor yazınca arabadayken motoru
    durduru ve araba hiç gitmez bidaha
    yazılırsa gider
    /loadattach yazınca hava düzelir
    /laser 2 sefer yazınca silahınızla nişan aldığınız yere laser gider
    /setstyle 5 değişik dövüş stili
    /setstyle 6 değişik dövüş stili
    /setstyle 7 değişik dövüş stili
    (Arkadaşlar bunlar bazı sv de
    yasaklanmıştır olmasa üzülmeyin.)

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. arkadaşlar lütfen bır sey bulun mta ya gıremıyom /bind w quit yazdım daha gıremıyom

    YanıtlaSil
  22. Ben de olmuyo ben turkish multiplayerdeyim

    YanıtlaSil
  23. beyler mta oynamak isteyen benle sreven le gelsin sevfgilerle 3 2 1 B E N F E R O

    YanıtlaSil
  24. The details you supply in your write-ups. Maintain sharing of this type info. I truly value your operate in this article. Below we are examining simply exactly how to the setup hp printer. You can resolve those concerns with the assistance of 먹튀폴리스

    YanıtlaSil
  25. sa ben fly ı denedim olmuyor

    YanıtlaSil
  26. en yeni ve güzel takipçi seni burada bekliyor

    YanıtlaSil